CHERIY

pozdro: )

GDZIE JESTEM?

MovieStarPlanet: Catumblr
Mikolajka12
ASK.FM: Cheriu
INSTAGRAM: xcheriyx
FACEBOOK: Cheriy
WATTPAD: Cheriu

Szukaj na tym blogu

Obsługiwane przez usługę Blogger.

#14 | SIMKA, INFORMACJE

Ummm, hej. Przepraszam za brak postów, jest to spowodowane dwoma wyjazdami. Naprawdę zależy mi na blogu i chciałabym żeby było ich więc...

Statystyka

Popularne posty

#14 | SIMKA, INFORMACJE

||
Ummm, hej.
Przepraszam za brak postów, jest to spowodowane dwoma wyjazdami.
Naprawdę zależy mi na blogu i chciałabym żeby było ich więcej.
Teraz spróbuję dawać posty mniej więcej co tydzień i wtedy kiedy mam czas.

A tak w ogóle, co myślicie o grze Life is Strange 2? Planujecie zakup? Ja tak :)










Dobra, co myślicie o mojej simce? Co byście w niej zmienili?

Zosia
Hej, znowu mnie nie było tydzień, ponieważ uczę się.
Uczę się tworzenia póz do The Sims 4. Całkiem dobrze mi to wychodzi.

Ale cóż, w dzisiejszym poście Wam przedstawię domek stworzony na modach.
Zaczynamy.


Z zewnątrz.


Kuchnia + kanapa.


Pokój gościnny.



Sypialnia.


Łazienka, którą mało widać, bo źle zrobiłam zdjęcie.

Jak wam się podobają tego typu posty? Chcecie takich więcej?

Pozdrawiam ♥
Zosia

#12 | POZNAJ MOJĄ SIMKĘ!

||
Witajcie w mojej kuchni.. moim poście.
Dzisiaj pokażę Wam moją simkę.
I sima.
I dziecko.
Zaczynajmy!


Zara Reynolds, młoda dorosła
Wirtuozka kuchni
Schludna, Rodzinna, Wrażliwa, Mistrzyni Grillowania, Esencja Smaku, Handlowiec


Travis Scott, młody dorosły
Ekspert komputerowy
Zapaleniec, Towarzyski, Śmiały, Szybko się uczy


Lauren Scott
Niezależna


Na ślubie na który przyszło 6 osób + 2 służby (do gotowania i miksologii)


Tak wyglądała na ślubie. :)


Po porodzie, piękny pokoik dziecka.


Zabawa z małym dzieckiem.


Czas okazać sobie trochę czułości po tylu dniach pracowania.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Podobają Wam się takie posty, czy wolicie jakieś newsy lub przeglądy modów?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!
Zosia

Siema, witam, zapraszam do kolejnego przeglądu.
Ah, już nie wierzę, że tak długo prowadzę tego bloga.
To mój jedenasty post. Ten blog sprawia mi radość.
Dobra zaczynajmy!

[kliknij aby pobrać]
darkosims3:“ NEW MESHTF/EFSmooth bone assignmentAll lodsCustom shadow22colors + 6 ombre optionsWorks with hatsComes with custom thumbnailTransparency issues- little on the sideDOWNLOADDo not forget to update your game, turn off laptop mode...
elliesimple:“ [Elliesimple] - Ribbed Sleeved CropOriginal by Chisami DOWNLOAD (28 swatches)if you use it, you can tag me at #elliesimple.”
sssvitlans:“  Created By toksiktoksik - Bailo DressCreated for: The Sims 4- 5 colourshttp://www.thesimsresource.com/downloads/1359816”
sevensims:“ this is a recolour of @rusty’s Beatle boys hair.• in modified saccharine palette and neutrals palette•  mesh is needed• custom thumbnails included• enjoy :DDownload Saccharine recolouredMediafire//MegaNeutrals...
tenebraenonmoriatur:“ Hello goth’es!I’ve made an TS4 skin again! This time i called it Austere (a band that i love a lot). It’s a TS4 version of my freckless light skintone that i made for The Sims 3. I really wanted to convert it since i have...
(skóra ^)
dreamteamsims:“ LittleM Heel Wedge Ankle Boots • Adult Female• 8 swatches•  CREDIT: @littlemsim; thank you for giving me permission to convert these lovely bootsNotes/TOU→ I’ve updated this shoe conversion and I’m very happy with the results, it...
kalewa-a:“ TS4 Clueless SetThis set was inspired by this set here, from second life. I think it’s just the cutest. I might do something with pastel patterns in the future. I don’t know maybe.• Recolored• Thumbnail• Standalone• Mesh NOT...
sssvitlans:“  Created By AntoAnto - Firefly (Hair)Created for: The Sims 4Braided updo for your ladies in 18 colours.http://www.thesimsresource.com/downloads/1359025”
    OBA ZDJĘCIA PROWADZĄ



                                                                                                          DO TEGO SAMEGO LINKU

Dzięki za przeczytanie i do następnego!
Zosia
Witajcie w kolejnym poście dot. przeglądu modów! ♥
Serdecznie zapraszam do pobierania!
Przy okazji pozdrawiam youtubera Kaps który wszedł na live na ten blog!
(kliknij aby pobrać)
weepingsimmer:“ 🌸 Clarity Hair - 5k Followers Gift 🌸 So It’s been a while since I made a followers gift, and I’m really behind on them lol. But here’s a hair for your kiddos!!I meshed together the bun from CL & a child hair and I’m really happy...
birba32:“  An all lace suit that could be used as sleepwear but also as a sexy suit during summer days and evening. Elgant and comfortable. In 5 colors. Base game.DOWNLOAD”


W następnym poście dodam 10 CC. :))
Pozdrawiam!!
Zosia
Witam po przerwie.
Posty teraz będą na bieżąco.
Mam nadzieję. :)




 skin || włosy ze ts3store || oczy ||




carrot cc: skin (cinder & smoke freckled) ||włosy (newsea gaze) || oczy || makeup (none) || brwi




włosy / okulary / kolczyki / choker 



Dziękuję za przeczytanie. Trzymajcie się!
Cheriy

#8 | NOWY ZWIASTUN KWARTALNY

||

video

NOWY ZWIASTUN KWARTALNY DO THE SIMS 4
Akcesoria dla małych dzieci pojawią się podczas końca lata 2017.